Opdracht: RBF

5 / 5
Peter van der Mast
Eigenaar RBF
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec,
- Opdrachtgever
RBF Print & Communicatie
- Doel
Verhogen conversie op de website door het verbeteren van de klantreis
- Aanpak
Website en positionering

Eerst... Het resultaat.
- Opdrachtgever
RBF is een familiebedrijf dat al ruim 40 jaar bestaat en specialist is op gebied van communicatie en print. Ze hebben veel vaste klanten die gebruik maken van het brede assortiment van communicatie en print gerelateerde diensten.


- Doel
Het voornaamste doel van de nieuwe website voor RBF is het verhogen van de conversie van de bezoekers om nieuwe klanten te verkrijgen.
- Aanpak
RBF bestaat al ruim 40 jaar en heeft hierdoor veel vaste klanten en afgeronde projecten. Dit is voor mij het uitgangspunt geweest voor het maken van de nieuwe website. Door deze expertise, de ervaring van klanten en het portfolio te combineren is een ontwerp ontstaan dat bezoekers overtuigd van de kundigheid van RBF.
Om de conversie te verhogen is daarnaast gebruik gemaakt van duidelijke ‘call to actions’ en laagdrempelige contactformulieren op strategische plaatsen zoals het portfolio, bij de diensten en uiteraard de homepage.
Ten slotte is de SEO (vindbaarheid op Google) van de website verbeterd. De eerste aanpassingen zijn al gemaakt, deze zullen worden geëvalueerd en op basis hiervan zullen nieuwe aanpassingen gemaakt worden om nieuwe klanten te trekken
Samenvatting
– RBF heeft een beter converterende website
– RBF straalt meer professionaliteit en deskundigheid uit
– RBF trekt organisch meer klanten door een beter ingestelde SEO
Wil je ook meer klanten?
Neem dan nu contact op!